مصاحبه با مجتبی تیموری یکی از دوستان قدیمی شادمهر
نوشته شده توسط : hossein

مجله ی اطلاعات هفتگی که وابسته به موسسه ی اطلاعات می باشد در شماره ی جدید خود با یکی از دوستان شادمهر عقیلی به نام مجتبی تیموری مصاحبه کرده و از او درباره ی خود شادمهر هم سوالاتی پرسیده و حتی عکسی هم از شادمهر چاپ کرده. این در حالی است که بعضی از مجله ها جرئت نوشتن نام شادمهر عقیلی رو ندارند و نامش را به اختصار ش.ع می نویسند.
اما من قسمتی رو که راجع به شادمهر بود رو براتون می نویسم:
آیا دوستی شما با شادمهر عقیلی یکی از دلایلی بود که با هم در یک سال به سربازی رفتید؟
قرار نبود خاطره ها رو خیلی پیش بکشیم. قرار ما حرف زدن از شادمهر نبود.
چه اشکالی دارد حالا بگویید دوستی تان با شادمهر از کجا شروع شد؟
تقریبا" از سال 66. شادمهر توسط یکی از دوستانم به عنوان نوازنده ی سنتور به من معرفی شد. آن روزها در مقطع سوم راهنمایی تحصیل می کرد و هنوز به هنرستان موسیقی نرفته بود. شادمهر سنتور به دست خانه ما آمد. او فوق العاده بود. یک استثنا در عرصه موسیقی. آن روزها این طور بود و هنوزم معتقدم هست. بسیار زود یاد می گرفت و عاشقانه کار می کرد. من و برادرم محمد و شادمهر یک گروه تشکیل دادیم به نام "گروه چنگ" که اجرای زنده انجام می دادیم. سنتور را با گیتار تلفیق کردم. ابتدا شادمهر مخالف بود چون روی سازش تعصب داشت اما اجرای ما با هم به نحوی بی نظیر بود. بعدها که برادرش برایش ویلن تهیه کرد به آموزش این ساز پرداخت تا این که گیتار خرید. ساز که می زدم لازم نبود به او بگویم باید چطور بزنی. او با نگاه کردن به گیتار من و دستم , گیتار می زد. تا این که به سربازی رفتیم و مسیرمان جدا شد. شادمهر آلبوم بی کلام "بهار من" را ارائه داد و بعد هم اوج گرفت.
از اول هم می خواست خواننده شود؟
همان طور که خودش در تمام مصاحبه هایش می گوید هیچ وقت فکر نمی کرد خواننده شود اما صدای خوبی دارد. آن زمان من می خواندم و او ساز می زد.
بعد که او خواند شما برایش ساز نزدید؟
نه چون پا نداد! نمی دانم شاید هرکس دیگر هم جای او بود رفتارش کمی عوض متفاوت از قبل می شد. به هر حال هنوز هم وقتی به شادمهر فکر می کنم برایش از صمیم قلب آرزو می کنم موفق باشد. به نظر من همه ی داشته های امروزش حق اوست.
فکر نمی کردید بهتر بود بماند؟
این را بارها و بارها گفته ام برای شادمهر حتی با وجود تمام مشکلات ماندن بهتر از رفتن بود. الان به ظاهر همه چیز برای او عالیست اما آواز دهل شنیدن از دور خوش است.

این هم تصویر شادمهر در نوجوانی:


صفحه ی اول مصاحبه : http://www.ettelaat.com/ethomeEdition/haft/2/50.pdf

صفحه ی دوم مصاحبه : http://www.ettelaat.com/ethomeEdition/haft/2/51.pdf





:: موضوعات مرتبط: مصاحبهInterview , ,
:: بازدید از این مطلب : 2635
|
امتیاز مطلب : 95
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : 22 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar16.jpg
شیوا در تاریخ : 1389/11/7/4 - - گفته است :
شادمهر عزیزم سی و هشتمین بهار زندگیت با هزاران گل سرخ مبارک

/commenting/avatars/avatar10.jpg
sanaz در تاریخ : 1389/11/2/6 - - گفته است :
مثل همیشه عالی بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: